tiistai 5. helmikuuta 2013

Kohtaus 1

Morjesta pöytään vaan kaikille!

Tämä blogi on ehkä hyvä aloittaa esittelemällä itseni, ja mistä blogissa edes on kyse.
Tämä on kuulkaa hääblogi. Juuri niin, joskus yhdelle kaasolleni uhkailin, että minä en sitten KOSKAAN aloita mitään hääblogia, mutta näin pääsi käymään kuitenkin.

Blogi toimii itselleni ikäänkuin muistikirjana asioista, mitä on jo hoidettu ja mitä tulee vielä hoitaa ja yleisenä inspiraatiokokoelmana. Toivon mukaan joku muukin saattaa saada jotain inspiraatiota jutuistani, tai sitten ei.

No kuka minä sitten olen ja kenen kanssa olen menossa naimisiin?
Olen siis Tamperelainen 25-vuotias yrittäjä ja toimenkuvaani kuuluu oman Olivia Rouge-putiikin pyörittäminen, burleskiesiintyjänä toimiminen sekä erilaisten tapahtumien tuottaminen. Lisäksi käyn myös muuan asusteliikkeessä silloin tällöin extramyyjänä. Eli juu, kiirettä pitää.

Sulhoni kulkekoon nimellä Mr. Sundman (nimi vaihtunee h-hetken koittaessa :) ) ja olen hänen kanssaan taivaltanut samaa polkua jo melkeinpä vuosikymmenen. Asumme omassa kerrostaloasunnossamme kahden kissamme kanssa ja yllättäen tämä häiden suunnittelupuoli on aika pitkälti allekirjoittaneen harteilla, mikä ehkä toisaalta on parempikin.

Häitä olisi tarkoitus juhlia syyskuussa 2013. En halua toitottaa, että häämme olisivat niin kauhean erilaiset, mutta tiedossa ei kuitenkaan ole ehkä perinteisimpiä skenaarioita.


Tervetuloa seuraamaan blogiani ja tätä mukamas bridezillan matkaa kohti - ei ainakaan alttaria.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti